Subject: C-325/26
From: <[email-masked]>
To: "Justiits- ja Digiministeerium" <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>
Date: Mon, 1 Jun 2026 12:38:05 +0300

Adressaadid: [email-masked], [email-masked], [email-masked]

V�lisministeeriumis registreeritud: 15.3-3/2026/296
Kohtuasja number: C-325/26
Vastuse kuup�ev: 15.06.2026
Staadium: Uus menetlus
M�rks�nad: abielulahutus; abikaasade varasuhted; direktiivi kohaldamisala; 
kohaldatav �igus; sui generis �igus
�iguslikud vormid: m��rus (EL) 2016/1103; m��rus (E�) nr 4/2009; m��rus (E�) 
nr 593/2008

Dokumentidega on v�imalik tutvuda EELO keskkonnas aadressil
https://eelo.mfa.ee/eelotsus_vaata.php?id=8812

Palun teatage 7 p�eva jooksul, kas kohtuasja temaatika kuulub teie 
vastutusalasse.

Juhul, kui kohtuasja temaatika ei kuulu teie vastutusalasse, palun viidake, 
milline teine ametiasutus sellega peaks tegelema.

Palun teatage, kas Eesti peaks selles eelotsusemenetluses seisukoha esitama, 
ja p�hjendage oma arvamust (ka eitavat seisukohta).

EL �iguse b�roo
V�lisministeerium